Nicole

Nu vardet ett tag sen jag skrev, skyller på att jag inte har tid+ grekiskadagar får jag inte ha datan-.-.
Igår var jag iallafall duktig(A), jag gick upp 04.40 för att träna :O , efter träningen så skulle vi gymma på idrotten. sen var det ju heldag.Jag och Llinnea åt Thai, jättegott, och sen var de två lektioner till, på tre timmar.
Pappa kom kvart i fem för at skjutsa oss till grekiskan som vi annars inte skulle hunnit till.vi hade någon pratövning idag, och den fick mej att insew vrf jag inte PRATAR grekiska i Grekland x().Måste träna. Jag kom iallafall hem vid halv nio, och åt och gck typ direkt och la mej x) .

Idaag är de skola, några lektionr, men de är kul för i ska ju filma :D . Sen skajag och Linnea på Match :D, Sverige-Albanien, Vi var bara tvugna att gå på den (A).



// Nicole♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0