Min nya bästis !!

har en ny bästa kompis, vi går tillsammans överallt. När jag ska gå på toa så följer den med när jag ska äta följer den med, den är med mig på tunnelbanan. När jag tittar på tv, sitter vid datan. Den finns med mig överallt. Det är min fucking mattebok. Det är hemskt !! Har pluggat matte i 7 timmar nu har prov i matte C imorrn. Fattar fortfarande inte allting. Pluggat som faan så jag hoppas jag får ett MVG nu !!


Bestäm gränsvärdet

lim       (1+h)^(1000) -1 / h 
h-> 0

genom att tolka det som en derivata !!


Den som hjälper mig med det talet är nog min Idol asså !! Har försökt med det snart i en timme, jag förstår knappt vad det är jag ska få ut av talet !! Aja ska nog lägga ifrån mig matteboken snart börjar faan bete mig som en psykiskt störd professor !! När jag klarade ett Mvg tal i skolan idag så typ ställde jag mig på stolen och började faan dansa av lycka ? Linnea du klarade ett mattetal du vann inte 100 miljoner på lotto !!

Ska nog titta lite på tv nu så min hjärna får andas lite innan jag sätter mig och krigar igen!

ska ladda upp videorna men problemet är att jag inte har en sladd så jag kan lägga upp till datan, någon som har en sån sladd jag kan få låna ? (a)

// Pussar Linnea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0