Mår skit !!

Har inte pallat blogga alls. Mår skitdåligt och allt går fel för mig nu ...
Helgen var bara drama drama ... Orkar inte berätta vad som hände men mår verkligen skit dåligt över det som gick fel !

Det är många som frågar över namnet "cantstandthis" jag hade till en början tänkt att blogga om mina könslor och ha det mer som en dagbok. Efter att jag åkte från grekland och lämnade nikos så har jag inte mått så bra. Nicole ville börja blogga med mig då ändrades planerna och det blev vår gemensamma blogg. Och vem hade pallat läsa om mina känslor så jag hoppade över den biten !!

Just nå mår jag skit och står verkligen inför ett dilemma. Vet inte hur jag ska göra med nikos. Har aldrig varit s¨¨ glad han verkligen lyste upp min dag. Älskar verkligen honom och det är de som är problemet. Det här tar faan livet av mig. Jag orkar inte gå och tänka på honom hela tiden. Men problemet är att jag inte kan lämna han heller, det går inte. Älskar verkligen honom. Vet inte vad jag ska göra ... Men men kan inte gå runt och tycka synd om mig själv det är bara att fortsätta plugga ... Redovisning på tisdag.



Ska försöka börja blogga mer nu

// pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0