Måndag

Idag så var jag och Nicole och solade, lite brunare blev man !! Skolan är skit slapp nu när vi har något projekt med kemi och biologin. Ska börja filma imorrn, kommer bli roligt, Zake spelar värsta dr.evil som ska döda Kajsa genom att försura hela hennes kropp. Haha skum skit ... Det var verkliiiigen inte jag som kom på handlingen (a) !! Men det ska nog bli skit kul, jag ska spela någon ängel och Nicole djävulen som berättar för och nackdelar och giltighet med att utföra experimentet.

Fick tillbaka svenska resultatet idag. Fick MVG blev skit glad! Får plugga Kemi och Matte ikväll också så jag spikar mvg på de proven också. Trodde det va chill nu när vi hade projektarbete men kom på att vi typ har 4 prov och skit till nästa vecka så måste plugga ... Faan vad jag längtar till sommarlov !! En bild från förra skolavslutningen, skulle önska att man kunde spola tillbaka tiden till då!!


Ska till stallet nu, måste dra nu för då får jag snål skjuss med pappa !



// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0