LOV !!

Fy faan vad skönt med lov !! Hade matteprov igår och det gick faktist jävligt bra !! Klarade alla tre mvg uppgifter så får hoppas att jag får mvg, igår kollade jag och Nicole på idol och monster till svärmor. Orkade inte hitta på något var astrött efter att ha pluggat hela natten innan provet. Nu har jag äntligen städat klart :D ! Mamma tvinga mig för hon har köpt en större säng till mig nu :D ...

Dagens planer:

- Ut och jogga

- Byta mina träningsbyxor som jag köppte igår, de var för stora

- Lämna in mina miss sixty jeans jag fick av mamma som va assnygga bara det att de var utsvängda så ska fixa till dem

- Hitta på något med Nicole kanske åker och solar

Sen får jag se hur kvällen blir !!

// Pussar Linnea



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kan ni va kompisar efter all skit linnea sagt om dig nicole, fattar inte. du är största hunden och linnea sa det senast nu i veckan, enda anledningen varför hon är med dig är för att hon känner sig tvungen och resan till grekland. du vet att jag har rätt nicole. kasta henne

2009-10-24 @ 16:23:25
Postat av: Linnea

Okej, vem är du? Någon som kommer hit och vill skapa drama! Nicole betyder jättemycket för mig och tror jag betyder mycket för henne också! Vad jag minns så har jag gått runt och sagt att det är tur att jag har en sån bra vän den här veckan! Vem är du som påstår att jag har pratat med dig. Och nicole vet själv att jag älskar henne ! <3

2009-10-25 @ 00:09:14
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: Nicole

Känner mej inte som en hund till Linnea, haha, mer att vi är beroende av varandra, vi behöver varandra. Vi har varit bästa vänner i hela livet , och ingen skum kommentar från noone ska få oss att bli ovänner.

vad gäller Grekland så valde hon deframför Thailand, för attdet är roligare att åka med kompisar. Älskar dig oxå Ninja :)<3

2009-10-25 @ 12:58:50
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0