Helgens galenskaper sammanfattat från ett annat perspektiv!

Tja tja kära cantstandthis-läsare! Jag är då Hanna, som nämnts lite här och där på denna blogg.
Tjae ni, denna helg har ju varit lite sjuk som sagt haha, tack för den dock tjejer, den behövdes! :D Ni har juredan fått se de mesta men det jag kommer stå till tjänst med är att lägga ut de videoklippen Nicole skrev om i ett tidigare inlägg! Som Nicole även sa, de är sjuka, riktigt jäkla sjuka! Hahaha XD

Men i alla fall, slut på onödigt babbel och let's get back to business! Men innan det vill jag bara varna är er att vad nu än Linnea skriver om mig på denna blogg är praktiskt taget inte sant haha,  hon har fått mig att framstå som någon annan och skriver till mitt namn för att få till lite extra krydda på sina inlägg! Dock älskar jag henne ändå<3 ;D

Aja, on with the show!
Linnea och Nicole "dansar" till First of May



L&N - You're the one that I want duet:



Det var allt för mig just nu! Nu ska jag börja städa och sedan plugga, tur att det är dåligt väder, annars ksulle man ha känt sig måttligt dålig över att behöva spendera dagen hemma!

Hoppas ni har en trevlig dag!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0