Hannas place !!

Verkligen en mysig dag idag, Först gick vi ner till centrum och käkade mat, Nicole käkade ngn kinesiskmat som var as god faktist !! Jag åt en jättegod kycklingsallad och Hanna åt äcklig Sushi... Fick 20 kronor av Nicole om jag åt upp all Hannas Wasabi som jag höll på att spy av !! Fy faan vad starkt det va och min mage håller fortfarande på att sprängas inte kul ...

Sen köpte Nicole något Linne och en jättefin bh, sen köpte vi massa godis !! och en pepsimax (2) så att vi missade tunnelbanan !! Jävla pepsi. Han framför oss langa fram massa 50 öringar ... så de tog ett tag att betala. Sen åkte vi hem till Hanna och kollade på Grease, inte grekland som jag råka skriva innan!! (a) Nu sitter vi och myser här och pratar lite, Hanna sätter igång med lite dirty talk här ^^ !! Snart ska vi kolla på en annan film, får se vad det blir. Vi har 36 asbra filmer att välja emellan !!

p.s. Fick aldrig se Hannas bror. Det var jag som knacka för att få se honom, men Nicole den jäveln stack fram huvet iför -.- grrr !! Fick iallfall se hannas pappa ^^ Haha inte i hawaii kjol som jag fantiserar om !!

Det är exta mysigt att sitta inne o mysa när vädrar är dåligt ute !! Perfect mys timing.
Film vi ska se nu:




(Before) how Nicole likes it:


(After) - How Hanna likes it ^^
Haha Hanna älskar dig !!, du vet det !!



// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0