Fail !!

Kvällen blev verkligen inte som planerat men v hade as kul ändå ...
Efter grekiskan blev de snabba ryck, mötte Hanna i vårberg och gick hem till mig och käka tacos. Sen vi det fixa frillan och där va man klar, sen gick vi upp till Nicole och så skulle hon fixa sig, gick lite segare men vi blev klara hyffsat snabbt ändå. När vi skulle åka in så blev det ändrade planer hem o möta cindy i alby först. När cindy hade lagt på det sista sminket så var det äntligen dags att dra iväg, konkande på den tunga drickan... Taggad som faan var man iaf!

Träffade Billy i sätra och det va skit roligt på tunnelbanan!! Skrattade som faan, i slussen så mötte vi upp Julia, vi gömde all dricka som vi inte hade klunkat i oss på vägen. För vi visste att de skulle kolla så att man inte tog med ngt in. När vi väl kom dit så va de as lång kö. Vi stod där med tålamod ( massa kisspauser dock) Men efter en timme så berättade dem att de inte släpper in folk utan biljetter. Helt plötsligt så fick man inte köpa biljetter där. så jävla fail !!!

Julia hittade en säljare och fick gå in eftersom hon ville snacka med sin pojkvän som var där o så ... Sen hittade vi en till som Hanna köpte, fast hon väntade på att alla skulle fixa. Jag och Nicole fick tag i två till lite senare. Men vi gav upp så vi sålde två biljetter för 600 kronor. Háhaha blåsta jävlar !! Men sen när dom inte kom in för att de var för packade så började de jaga oss och ville ha tillbaka pengarna, Fy faan vilket drama. Nicole sprang, dem sprang efter. Jag skriker kuta med pengarna samtidigt som jag hoppar på den ena o slår han i ryggen. Tillslut blev dem as läskiga och dem tog tillbaka pengarna men vi fick 4 biljetter så vi tyckte de va okej då alla kunde komma in nu ... Trodde vi iaf .. Nu var det plötsligt för fullt så ingen vare sig man hade biljett eller inte så vi fick inte komma in. Jag och Nicole lyckades sälja våra biljetter till två asgulliga killar, tyckte verkligen synd om dom så jag visste att de inte skulle få komma in. De som var skitglada för att de hade lyckats hitta två biljetter. Precis när Billy skulle sälja sin biljett så ångra sig tjejen för hon hörde att ingen skulle få komma in så de var bara jag och Nicole som fick tillbaka våra pengar. Faan va surt för dem att slösa 150 kronor plus drickan.

Under tiden vi stod och vänta på att vi trodde vi skulle komma in så hade vi iaf as kul, jag Nicole och Billy stod o dansa turkisk dans för publik, lite grekisk dans dansade vi också. Fick göra det bästa av situationen. Jag kanske såg ut som en rysk hora under hela kvällen men va faan det var färgglatt smink på 80-talet!! Vi hade lika roligt på vägen hem !! Träffade bla. Hassan o Hassan ... Enligt Nicole xD Två tvillingar i våran skola.

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0