Duktiga Linnea har tränat !!

På torsdag har jag fått tid hos Amanda, ska kanske färga håret brunt igen !! Känner mig inte riktigt mig sjlv i ljust. Frågade pojkvännen men han sa att jhag va lika fin i båda, bra svar! Då vet jag ju verkligen vad jag ska göra. Faan vad skönt att syrran är klar frisör snart får det gratis !! Det va amanda som klippte Nicole så fint !! Och hon färgar och klipper jävligt billigt ^^ Nicole ska kanske lägga lite ljusa slingor i håret på torsdag samtidigt som jag ska färga ... Så om ni har en åsikt om hur jag ska ha mitt hår så får ni gärna hjälpa mig :D

Va och simma idag, känner mig asduktig. Först hade jag ett boxningspass med gympan på två timmar sen gick jag och simma i en timme... Hoppas jag fortsätter att vara duktig så kanske man får ett resultat snart :)

Jag i ljust hår


Jag i brunt hår !!



// Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: Anonym

blondt :)

2009-10-06 @ 21:19:21
Postat av: Anonym

Aa de ljusare är finare ! :)

2009-10-06 @ 21:19:58
Postat av: Anonym

Håller med , blont är finare , men om du känner dig mer som dig själv i brunt så kaanske duska färga ändå ?

2009-10-06 @ 21:20:54
Postat av: Linnea

Nu blev jag jävligt osäker. Min kille sa också att jag e fin i blondt nu. Men är det inte fint att ha mörkt till hösten och färga ljusare till sommarn igen :) ?

2009-10-06 @ 22:10:20
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är söt i båda, gör som du känner :)

2009-10-06 @ 22:28:31
Postat av: Linnea

Tack så mkt !! Får se hur jag gör det är bara att färga tillbaka om det blir dåligt. Ska iaf inte färga rött igen som ni ser hur ful jag va i de på bilderna nicole la upp. Hemskt !!

2009-10-06 @ 22:38:54
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg, mörkt passar dig skit mycket :D

2009-12-05 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0