Det här suger !!

Jo hela min familj var ju magsjuka för drygt en vecka sen. Trodde att jag var lycklig lottad och slapp spy som en gris. Men nej jag hade bara den turen att bli sjuk efter alla andra, på lovet !! Superkul. Det enda jag har gjort idag, suttit i soffan under täcket och kollat på tv. Grymt tråkigt. Har inte spytt något nu under dagen men var uppe hela natten och spydde. Är superhungrig men det ända jag har ätit under dagen är en morot! Får inte i mig något annat utan att spy eller må illa. Det här suger verkligen !! Har gått ner ett eller annat kilo. Men det är så inte värt det !!! Mer orkar jag inte skriva, ska nog sova en stund nu.

Hoppas jag blir frisk till imorgon, vägrar att sitta inne och ruttna som jag gjorde idag.

// Pussar Linnea

Kommentarer
Postat av: Denbo

hahaha, precis vad vi ville veta, hur mycket du spydde, not hahahah :D äkel

2009-10-26 @ 22:01:09
Postat av: Linnea

Haha att man kan hitta dig här denbo ! xD

Gjort någon ny låt på sistonde då? :)

2009-10-27 @ 16:42:52
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: Marie

Du ska bara veta hur många som läser din blogg.. mohahaha :)

2009-10-28 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0