Bion va bra !

Idag va jag först i skolan och innan det åt jag, Hanna, Nicole och Patrik thaimat !! Det var as gott, men as mkt man åt bara en femte del av allt typ , ska äta där oftare så kan man dela med Nicole !

Vi va och såg Flickan som lekte med elden, den var as bra tyckte jag! Bättre än första vilket alla sa att den inte var. Va as kissnödig och gick på toa under en spännande del, ville verkligen hålla mig men Nicole sa att jag skulle skynda mig och springa iväg. Gjorde det och sen kom jag tillbaka och då va filmen plötsligt slut. What a fuck ?! Trodde bara att de va nåra som gick ut men precis alla gick ut och sa att filmen va bra. Ofta filmen slutade där? Stod där arg och väntade på Nicole, sen hörde jag du kom in från andra biografen xD ...
Haha fail , missade en del av filmen (a)



Imorgon så är planerna att gå runt med Hanna och Nicole och titta på lite kläder, käka någon lunch och sen dra hem till hanna och mysa med några filmer, Nicole och Hanna tjatade om att kolla på Greece så det fick bli så -.-
Sen ska Hanna ladda ner något annat bra också !! Det kommer bli mysigt !!

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0