uppdaterings-tjat !

Så, nu har många bett om uppdatering, och här kommer den x) . Sen ska jag försöka skriva oftare, och tjata på Linnea oxå !. 
  
   Nu ligger jag i sängen med min laptop och tvn, med idol på. Erik sjöng nyss, men tyckte den andra killen var bäst :O. Fasst hejar fortfarande på Erik . Och så sitter Martin Stenmark i juryn, kanske blir tagen som en medelålders besatt kvinna nu, men han är skitsnygg (A).

Direkt efter Idol ska jag sova, det är simtävling hela helgen och jag ska upp vid 7 imorgon ! . När en simtävling tar en hel helg, så börjar man planera nästa helg. Så nästa fredag ska jag äntligen träffa Helena ! , det ska bli riktigt kul. det var så länge sen, innan Grekland i sommras, saknar henne :) . Sen ska jag träffa Hanna och Linnea på lördagen, kommer inte ihåg vad vi ska göra men vi ska göra nått!. Sen så ska jag och Johanna hem till mormor och morfar på söndagen och äta köttbullar med makaroner och spela kort, saknat det. Mormors köttbullar och makaroner är dom godaste, när jag var liten ville jag alltid hem till Mormor och morfar och äta pch leka :D. Men nu har mormor fått alzheimers, eller hur det stavas, så morfar tycker det är jobbigt att ha henne i köket, stackarn :(. Aja, önska mig lycka till i helgen, resultaten kanske kommer upp ;D






Godnatt  // Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0