Trött på hösten !!

Är fruktansvärt trött på hösten! När kan julen komma, eller när ska snön komma? Inte så lång tid kvar hoppas jag ... Hösten är den sämsta årstiden. Det är så mörkt och kallt och trist. Man orkar inte med något, tappar lusten och motivationen. Man orkar inte gå upp och gå till skolan. Men det har jag blivit grymt mycket bättre på. Förra terminen hade jag typ 20 % frånvaro. Fy på mig!!! Nu har jag bara 2 h frånvaro, då jag glömde sjukanmäla mig :(
Men men vad ska man göra när Nicole står och stressar en vid dörren? Försov mig en gång och Nicole kom 5 i 7 och vi skulle gå 7. Hon tvinga mig upp och jag vet inte vad det var för ett mirakel men jag hann ändå!

Trött på hösten !!
Men jag gillar den här bilden, den är härlig på nåt sätt!

 

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0