Tävlingen

Nu är den stressiga helgen över ! .
Igår simmade jag först 100 bröstsim. Fick 1,21 på de, vilket va typ bästa jag gjort på några år, inte pers, men börjar röra mig nedåt igen :D
Sen träffade jag Emily för att luncha med henne :), det blev grekiskt och jag fick tillbaka my precious:) , dagboken,som jag äntligen kan avsluta! :D
Sen gick vi tillbaka till badet, hon simmade 100 rygg och jag 100fjäril. båda gick till final som reserver ! ;D jag fick 1.13.09och det var pers ! :D
Idag simmade jag först 100 frisim, som jag persade på med två sekunder ! , 1,08 :D. inte så bra, men bra för att vara jag(A).
Sen åkte jag och Emily hem till mej och åt lunch och pluggade lite matte, Linnea var oxå här och pluggade. men vi hann inte så långt, snart skulle vi tillbaka till eftermiddagspasset och tävla igen. nu var Nikola med ! :D, min syrra. jag hade jättekul med henne idag, så kul att träffa henne :) . Fjärilen gick inte lika bra som igår, men fick 1,13 iaf :).
Imorgon bitti ska jag Hanna och Linnea till fördjupningen, vi ska vara i skolan klockan 9.Behöööver sömn :O . Godnatt :)

Nikola när hon var yngre :) ♥

//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0