Stress

Har precis Mailat grekiska läraren, jag och Linnea kommer inte på grekiskan på onsdag för vi ska på någon teater eller liknande på onsdag kväll, me skolan.

Kemiprov på onsdag, och jag har inte ens läst på. Provet är på 4 kapitel , har bara läst två, va händer me mej :O . Tur att jag har 4 timmars hål och massa pluggkompisar imorn :D.

Men jag ska gå upp imorn klockan 5 ! , för det är morgonträning. Sen är det idrott direkt efter. Men jag måste faktiskt träna imorn, för de är inte eftermiddagsträning ionsdag-torsdag, p.g.a Word cup i simning, dom stänger av hela badet.

Sen har jag och Emily dealat, inge mer godis , inget annat liknande, man måste ta trappor, och man måste träna så bra som möjligt, och äta bra ofc. För vi vill gå till final på aquarapid om två veckor, så vi kan äta tillsammans (A) . 

Godnatt!  Nicole  


Kommentarer
Postat av: em

HAHAHAHAHAHA! Gud vad töntigt det låter!:D

2009-11-11 @ 23:00:07
Postat av: Nicole

lägg av nu emily :D

2009-11-12 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0