Ska skärpa mig nu !!

Hej hej! Har inte skrivit på ett tag. Finns inga ursäkter för det men har varit grymt trött!! Fy faan asså alla ni som går i nian som håller på att välja gymnasie och vilken linje ni ska gå. Ett stort råd välj inte Nv. Vad har all gjort i helgen? Haft roligt antar jag... Men själv har man suttit hemma hela helgen och pluggat. Syrran och hennes pojkvän dennis haha denbo skulle ut till ingarö med hans kompisar och bada jacuzzi och chilla, frågade om jag ville följa med. Men man var tvungan att sitta hemma och plugga! Hemskt!

Därför jag inte uppdaterar så bra för det är bara massa tråk ni får läsa då. Idag fyller kusinen år, Grattis Jonathan! Kan tyvärr inte gå för måste som sagt plugga.

Hade tänkt att ladda upp en bild men datan ffuckar så tyvärr !!



// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0