Schuuk

Imorse vaknade jag med halsbränna, så jag valde att ta en mucoagin-grej och gå och lägga mig igen. De var okej för mamma att jag stanna hemma, och hon är sjuksköterska så det brukar inte vara okej. Men imorn är jag tillbaka på banan igen ! (a).

Nu idag hade vi grekiska, vi var lite rostiga för det var ju tre veckor sen vi hade lektion. Så nuhar vi börjat med mer avancerad dans, och greksång-lektioner :O , vi sög. Det var hemskt, vi fick ett fnitteranfall när vår fula greklärare började sjunga, pinsamt.

Det snöade rejält idag!, fasst det blev bara blött och äckligt på marken, gillar inte snö.


puss / Nicole

Kommentarer
Postat av: fin design :)

2009-11-06 @ 18:28:27
Postat av: Linnea

Tackar tackar :)

höll på med den ett jävligt bra tag, tog en tid att lära sig hur man satte in och fixa headern.

2009-11-06 @ 18:50:16
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0