Orkar inte mer !!

Orkar inte mer!! Allt går bara fel och har så mycket att göra.
Det ända jag gör om dagarna är att stressa mif inför prov och plugga konstant, jag står inte ut längre, och allt plugg lönar sig ändå inte. Jag bryter ihop snart och ger upp !!

Trodde att jag skulle vara stark och klara det här med Nikos, men jag orkar inte. Har försökt hålla allt inom mig och försökt gå med ett leende på läpparna, men det här tar verkligen död på mig. Trodde att jag var tillräckligt stark ... Men om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så orkar jag inte längre !!

Jag dampar ut på små saker och bråkar med alla dom som jag verkligen bryr mig om. Jag mår verkligen skit nu, får försöka att inte ge upp och sluta satsa och hoppas på att något vänder !! Skulle verkligen behöva Nikos nu!!!



Ska gå på bio nu får försöka muntra upp mig lite, det går aldrig att ha tråkigt med mongo lillasyrran Alice !! Får hoppas att mitt sällskap står ut med mig då !

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0