Lättad !!!

Matteprovet är äntligen över !! :D
Kan koppla av lite, och det gick faktist bra med tanke på att kapitlet var as svårt. Men hela helgen gick åt plugg så jag förtjänar faan att få Mvg tycker jag.

Idag var en hemsk dag !! Vaknade med en jätte stor finne och inte nog med det så skulle man ha en vagel också skit kul dag!! Försov mig även, Nicole knackade på dörren två minuter efter jag vakna, så det var bara ta på sig kläderna och dra.

Har ganska mycket plugg, men det skiter jag i, i helgen ska jag ha en rolig helg!! Kan ta lite plugg på söndan.

Fyller år om 2 veckor :D !!!

Och det är bara 18 skoldagar kvar till JULLOV :D !!!

Nu ska jag kolla på Twilight med syrran, hon har inte sett den och hon vill se tvåan på bio så det blir lite mys sen ska jag sova LÄÄÄÄnge ... Börjar halv 1 imorrn :D !!

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0