Länge sen

Ojj, det här var längesen men har inte orkat blogga ... Har ingen tid eller ork! Men ska försöka börja skriva lite mer. Igår hade jag kemiprov så har pluggat en hel del till det. Jag fick MVG!! Fy faan vad glad jag blev.

Imorgon är det ju redan fredag :D då har jag lovat att se 2012 med Nicole... Stackarn tror verkligen på det där. Men vem vet vad som händer. Haha som Danar tror på Illuminati, att man ska stoppa ett chip eller något i alla människor och att de styr världen. Äh det som händer det händer och det är menat att det ska hända, så tror jag iallafall, pallar inte gå och oroa mig för saker ! Lev i nuet! Hehe lev i nuet .. Ska jag säga, går faan och räknar ner till min födelsedag hela tiden! Vissa saker kan man iaf få längta  till tycker jag!


                                                   

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0