Klippt mig

Förlåt, men börjar bli riktigt dålig på att blogga men man har inte tid eller ork. Det ända jag är glad för är att jag fyller år snart, o då blire snart lov och woilla så har vi julafton !

Idag har jag färgat och klippt mig. Senast jag klippte mig var faan ett halvår sen, sparade till långt men inte så smart idé. Syrran kom på mig och sa att mitt hår var jätteslitet, så har kort hår nu ! Nästa gång jag ska klippa mig funderar jag på att klippa page, men jag är så feg. Tänk om det inte blir bra. Älskar hur Victoria Beckham hade sitt hår, vill ha så!



Det här var också jävligt coolt:
Men fråga är om jag Vågar !! Ska jag ?



// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0