Hej Nicole !

Hoppas du mår bra.
Jag mår toppen! De är jätte
höga vågor. Dom har dränkt mej
flera gånger. Vågorna. Det var bra att
jag fick den där bamse kramen innan.
För annars så skulle jag inte klarat mig!
Jag ska köpa en precent till dig.
Hoppas att du blir glad. Det finns
jätte söta katter här. Det är varmt
hela tiden. Men på kvällarna är det
lagom. det blåser härligt. Det blev
 ingen utsikt på framsidan men det är
en härlig bild. Älskar dig super
mycket. I love you ♥Hälsa Johanna
och Eva. Pussel så klart!

haha, vad underbart det är att rota igenom gamla brev :D, hittade det här från Linnea, några kärleksbrev, och en biiocheck på 200 kronor :D. Wiie :)

Jag och Linnea när vi provade klänningar idag:

  //Nicole


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha så gullig jag va! <3

Det där var faan för 7 år sedan, naww vi var 7 år då!! Faan vad tiden går fort. Saker ändras, men en sak kommer aldrig ändras. Jag älskar dig !! <3

2009-11-27 @ 23:54:23
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: johanna

ninnie, ni är inte 14 nu så det kan inte vara 7 år sen eller ni kan itne ha varigt 7 -.- :P

2009-11-28 @ 03:42:33
Postat av: Linnea

jag menade 10, råkade skriva 7 -.-

Och sluta kalla mig ninnie (a)

2009-11-28 @ 14:01:37
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0