Fredag om en kvart ! ♥

Nu är det inte långt kvar, till fredag, så jävla najs ! . Vi ska juse 2012, och ja jag är rädd för de, riktigt rädd. Att vi ska se den fredag den 13:e bådar inte heller gott x)  . Kommer ihåg fredag den 13:e, dagen innan alla hjärtans dag iår. Jag Helena och Jossan( Helenas syster) va ute och leta fest men hitta ingen fören morgonen efter :O. Det är den enda otursgrejen jag haft fredag den 13:e.

Jag har köpt en ny kamera, min gamla flög ju i golvet och skärmen la av. Den är fin och fungerar bra. den har touchskärm så de är inte riktigt rätt för mej, (klumpig), men den var billig så det blev bra :D. Sen har jag köpt skor också, ganska billiga faktiskt, och riktigt sköna !.

Har precis löst massa MVG-mattetal till Johanna. Vi hann inte plugga ikväll så hon får kolla mina lösningar på  tunnelbanan imorgon, och för hoppningsvis få mvg.
Sen har jag försökt få över bilder från datan till min mobil, men hur fan gör man de? , hitta förresten några coola bilder från stranden, en på mej när jag langar en ball pose, en till på mej (kakmonster och en JÄTTESÖT på Johanna.




 //Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0