Flashbacks !

Fredagen var dryg och långmedsina fyra lektioner ! . Jag ringde till Anders (tränare) och vi kom fram till att jag inte skulle gå och träna idag, eftersom att jag är jätteförkyld.

Jagåkte hem och kolla på walle ,(A), på youtube, och gick sen på bio med Alice och Linnea, filmen, trubbel i paradiset,  var hyffsat bra. Man vill ju bara ha sommar när man ser den :O .Vi träffa btw Omar påheron! , hanskulle se sagogrejjen i 3D :) Så kom vi ut ur biografen och det spöregnade ute, backto reality . Bussen kom nästan direkt och  jag råkade ut för en imort som gick med mej halva vägen hem , inte kul!

Imorgon, eller idag, ska jag upp tidigt och gå på kursen man måste gå innan manfår övningsköra,kul...Efter detska vi iväg ochfira morfar, vilket viskagörapå söndag också.Sen måste jag plugga massa kemi också!, viktigt att glänsa de 6 sista veckorna på terminen. Det har gått så fort fram till nu,och nu är det bara en termin,lika mycket kvar, till sommarlov ! , se ett år kvar allt som allt ! :D.


Pussar Nicole (jag vill oxå(A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0