Då var det fredag igen !!

Äntligen helg!!
Fick tillbaka matteprovet idag och jag fick MVG så jävla glad, hehe först fick jag vg men gick och klagade och voila så trollade Linnea fram ett Mvg. Haha fattar inte hur jag lyckas men har gjort det 4 gånger den här terminen. Men jag hade faktist delvis rätt på sista frågan, räknade bara på ett annat sätt så fick lite bonus poäng och lyckades få mvg niiceee. Och jag fyller år om 10 dagar!! :D

Idag har varit en chill kväll, mamma och pappa är på bio så var tvungen och vara barnvakt men vem kan säga nej till att passa de här små gullungarna




Imorgon så blir det roligare, ska hitta på något med hanna och nicole. Det var längesen vi gjorde något roligt... Helgerna används bara till plugg! Varje gång vi umgås så är det plugg som gäller så nu faan ska det spåra ur lite !! Nej men får se vad vi hittar på kul kommer vi iallafall ha !! Det är tur att jag har er !!

// Pussar Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0