Börjat rida igen !!

Är frisk nu !! :D Fast fortfarande lite ont i örat. Jag var och kollade när amanda tävlade igår, gick upp klockan 5 och idag gick jag upp klockan 6, så är skit trött !! Men men det var inte dit jag ville komma, jag saknade ridningen som faan när jag kollade på alla fina hästar och duktiga ekipage, så bestämde mig för att fortsätta att rida så idag red jag, det gick faktist hyffsat bra ! Kanske bara behövde ett hästbyte, tröttnat på att rida på karesse och tror att det var därför jag slutade förut.

Idag har jag börjat mitt nya liv !! Är superduktig (inte för att det gått så länge) men änsålänge är jag stolt ! Om det nu finns ett ord som heter ännsålänge. Imorse åt jag lättfil med en halv banan i, och till middag åt jag massa grönsaker, kyckling, o ris och någon thai sås. Joggade faktist också hela vägen till stallet. Det tog 14 minuter från skärholmen till stallet som ligger bakom toyota upp mot skogen, riktigt bra av mig tycker jag !!

My new life !! Träning och bra mat !!




// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0