17/11

Råka lägga märke till att det är exakt 10 månader kvar till jag fyller 18 ! ;D, det innebär ungefär 8 månader kvar till Grekland :). men, most important, Linnea fyller år om 20 dagar :D, ska köpa present snart, fasst ska nog slå ihop de med julklappen. Fan, julklappar xD. måste man lägga ner så mycke pengar på juh, deam :P. Aja, har en månad och en vecka på mig :D, men direkt rfter är ju mellandagsrean-.-.

Imorgon är det grekiska, har faktiskt längtat. Det är bara jag och linnea som ska gå, och vi ska börja sjunga julsånger, vi ska visa power, som i dromos sången :). Sen har vi teateruppvisning i spanskan. jag ska vara häxa, som är förälskad i prinsen Linnea, el bomba sexual x). Jag och Linnea har förresten glömmt hämta häxnäsan i källaren, så det måste vi göra imorngon bitti, såå Godnatt :D


//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0