Veckan

Fredags- like planned, så drog jag hem till Helena efter skolan och träningen i fredags. Hon var ensam hemma i sitt hus på karlaplan. jag kom dit och vi snackade först. Sne gick vi och käka donken och köpte godis och annat till Idol :D. båda hejar på Erik ! :D. Sen var det dags att röja lite så vi tog oss en sup och började leta sällskap på helenas kontaktlista. Helt plötsligt, var de tre gäng som skulla komma över, men vi vasr tvugna att välja. Helena valde de som var roligast. Vi mötte dem i partyhattar i t-centralen och ungicks med dem hela natten. den ena var helt okej, men den andra var Dyngrak. Har aldrig sett någon människa varit så full nån gång, de var sjukt. även om de inte var världens sällskap så hade jag och Helena, vilket vi alltid lyckas med :D. Sist jag träffa henne var i somras innan Grekland, så behövde verkligen träffa henne :D.


Lördags-
Jag börja röra mig hemmåt vid 3 och mötte Johanna i Skärholmen. Vi hängde där tills Hanna kom och gick sen hem till mig. hemma hos mig lagade vi mat och spelade massa spel, vilket Hanna inte var speciellt förtjust i. Vi flyttade ut i vardagsrummet för att spela singstar, vilket Hanna föredrog mer. Senare gick vi ner till Linnea och hämtade två filmer, Click och Heartbreak kid, som vi kollade på hemma hos mig.
Söndags- På söndagen kom mormor, morfar och pappa för att äta mat hos oss, på kvällen. det var riktigt mysigt att träffa alla, vi åt gått och umgicks. Dom stanna till- och med och kolla på första halvlek i barca-real.
Måndags- jag gick ner och väckte Linnea, som försovit sig. vi lyckades komma i tid till skolan ändå. Men vi tröttnade, och sket i att gå på spanskan. Vi gick istället hem och gjorde våra grekiskaläxor. Efter det gick vi till ica i våårberg, ungefär vid 5, för att jobba. vi skulle räkna varor. och jag fick räkna schampoo-balsam hyllan :o, det sög :o, annars var det kul. vi tjänade vars 500 den kvällen.
Tisdag-vanlig dag
Onsdag- Linnea försov sig idag igen, suck.. Vi åkte till skolan, där det var yrkesdag, och gick på två föreläsningar, och en kurs om CV skrivning, eftere det gick vi hem, och snart till grekiskan, man märker hur många framsteg man gjort :D. till- och med sångläraren har börjat gilla oss xD.  hatar grekiska verbformer (A)

 

 

(o.O) Nicole

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Varför låter de som att jag inte va med i lördags ? xD Låter som ni hade kul och gick sen ner till mig för att hämta filmer! Haha grhh -.-

2009-12-02 @ 23:45:39
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0