Skolan e slut !! :D

Fy faan vad skänt nu är det äntligen LOV !!
klar med matte hemtentan, såå nice och igår gjorde jag kemiprovet som gick hyffsat bra faktist, trodde jag aldrig då jag inte pluggat mkt alls ... varit sjuk. Men om jag får mvg på de här kemi provet har jag spikat mvg i kursen, så de vore väldigt nice :D !!

Idag ska jag och nicole på bio, antingen ser vi luftslottet som sprängdes eller så ser vi 2012 .. inte bestämt oss än får se när vi kommer dit! Vi har trots allt sovmorgon imorrn ska ha julavslutning klockan 1. Och imorgon ska vi förhoppningsvis fira mig eftersom jag fyllt år !! Först ska vi gå ut och äta tror jag och sen blire väl röj nånstans, ska bli kul.

FY FAAAN VA NIIICE !! gått halva gymnasiet nu, inte lång tid kvar tills man springer ut mid sina studentmössor och gått ut gymnasiet.

ska fixa mig iordning nu och ska till heroncity snart !!

// pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0