Schjuk

Idag har jag vart hemma från skolan. Vaknade me världens förkylning och halsont,  Stor huvudvärk och mkt ryggont. Jag stannade hemma från skolan, men jag gjorde knappt något hemma. Sen kom Johanna hem och vi vi plugga hennes matte xD, mycke roligare än våran :) . Sen tog vi ett bad och läste klart dagboken från Grekland :O. Måste skriva söndag & Måndag snart xD, innan jag glömmer. Fick massa flashbacks och de var massa saker jag hade glömmt. Sjukt kul (: De härligaste var att läsa om *privat* haha, men den roligaste delen var :
TILLSLUT hade han ätit klart och alla gick till hans speedboat. Då såg jag en fiskeman i badbrallor och sa : kolla vilket stort skrev han har. de andra höll med...Lite senare sa han : jaha är ni från Sverige? Han kunde svenska för hans gamla fru var svensk :O. Så fucking utskämmd xD. !

Sen stog det en rad från låten Kylie från Akcent, Som var ******'s ringsignal, och jag har tänkt på honom hela dagen då jag lyssnat på den. Sorgligt :(
Men nu loggade Musti in för min skull så ppuss hej :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0