Pluggsöndag 8-)

Nu är det bestämt att Hanna och Linnea ska komma över 3. Innan dess ska jag, mamma och johanna baka julgodis x) . Det ska bli mys, förutum att jag hatar att plugga. Vi har Kemiprov imnorn. Najs att jag bara behöver få g på de här, har bara fått massa vg:n så ligger på ett starkt vg. Sen har vi en biologiuppgift som ska vara inne vid 23.59 måndag natt, labbraport! , tufft x).






vi skojar Hanna, älskar dej ♥



I fredags var jag hos Helena ! :D. Först kom typ två imorter över som skulle se Idol med oss. Men dom satt och tjata på att vi inte skulle titta x).  riktigt tråkiga människor. Sen drog vi vidare til ******, han var en trevlig man xD. Vi to gdrinkar och lyssna på musik , fett mysigt var det ! :D . sen kom vi hem vid 6 och gick och la oss , tydligen hostade jag hela natten xD. •
Älskar att umgås med Helena (: , always up to something ! :D.



Sen pratar jag med en heelt ¡ underbar ! människa på msn. Vet inte hur jag fick honom. Men verkligen, ingen har varit så snäll mot mig nånsin :O , jag blir lycklig av att chatta med honom. Och han vill träffa mig så mycke, men problemet är att han har "apellas". Han knivhögg en polis när han var i Grekland så han får inte åka från sitt land längre.. :/. om polisen skulle hitta honom i ett annat land skulle han hamna i fängelse, och de vill jag inte !. Vi chattar iallafall varje kväll x) , hans ängel för alltid !




//Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0