Plugg Plugg och Plugg !!

Nu sitter man och försöker plugga matte, nationella i matte C imorgon, men jag orkar verkligen inte plugga !! Har helt tappat lusten och behöver bara lov. Det får helt enkelt gå som de går. Sen får jag se om jag får mitt Mvg i kursen trots allt.

I onsdags var de grekiska och fyllde år i tisdags !! Fick en kamera, två klänningar och kläder och massa mer :D !! På söndag kommer skäkte o då får jag mer presenter. Jusste ska köpa en julklapp till på onsdag, julklappsbyte på grekiskan ... Och i onsdags så sjöng dem ja må hon leva på grekiska till mig :D

 
Linnea goes greek teacher xD


Pluggar ..


Nu ska jag faan sova !!

// Pusar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0