Mamma äntligen hemma !! <3

Idag kom mamma och pappa hem :D !!
Fick ett par skor sen har dem säkert köpt massa presenter och julklappar till mig!!
Igår va mormor här och då fick jag min klänning jag velat ha, blev jätte glad!! Tack mormor ♥




Har inte gjort så mycket i helgen... Inte pluggat ngt alls heller för den delen. Var ute och joggade igår och idag, måste fortsätta att vara duktig. På tal om att vara duktig så fick jag MVG på mitt biologi prov, inte helt fel. :D

Imorgon så ska vi ha någon fotbollsturnering med skolan, ska bli kul och vi kommer vinna hela skiten :D Helt säker på det. Det står att de ska möta en nv klass så de tror sökert de spöar skiten ur geeksen. Men nej man ska inte underskatta oss. Iaf inte när jag e med med min jävla vinnarskalle !!

// Pussar Linnea

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi kom trea över alla jensenklasser :D

2009-12-13 @ 12:17:50
Postat av: Linnea

Haha aa de va nice! trea av typ 40

2009-12-13 @ 12:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0