Helgen

helgen har varit helt perfekt !

I fredags var jag, Hanna och Linnea och åt ute !, lyx:D,. Det var supergott och mysigt! Sen ååkte vi och hämta Cindy. på vägen träffade vi Herrens tjänare :O . Det är rätt internt. Vi träffade honom, i onsdags och han hade pratat hela vägen med oss om gud och kännts övertygande. Två dagar träffar vi honom igen, gud är vi dom utvalda ? nej men. Han gjorde någon andegrej på oss. . Aja vi drog iaf och hade underbart kul, Älskar er chicas :) ♥.

i fredags åkte jag och Helena hem till en man. det var riktigt mysigt. vi drack som fan. jag tog, en mjölkdrink ♥, tre andra drinkar, en shot, två exklusiva saker han ville bjuda på, sen så dela alla tre på en champagne :D. Men blev inte full, hur mkt han än försökte x). aja, vi börja vid 5 kanske därför :)
Vi hade det iallafall kul och ,ysigt, som alltid med Helena ! ♥.

 Min ölskade mjölkdrink, och nått helena fick för att hin är laktosintolerant
 Vi flashar framför champagnen :P
 jag me en 200-kronorsciggar. Exklusivt att ta den till champagnen !:P
 Bara älskar dig ♥.

köpte gran idag, bild imorn ! :)

Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0