Happy nameday

Det är min namnsdag idag :D, både i Svergie och Grekland, så jag har fått massa xronia polla och grattis. Av mamma fick jag den senaste harry potter filmen! :D, och av pappa kommer jag få 500 kronor :). Jag och Johanna ska ge pappa tre par svart strumpor, som han önskat sig. Ja, det är pappas namnsdag på samma dag som min, alltså, jag firar ju på nikolaous (A). I grekland firar man namnsdagen mer än födelsedagen, eller iallafall har gjort. Det håller på att ändras nu, men man firar fortfarande namnsdagen väldigt mycke!. Därför får jag presenter på namnsdagen :).

Idag var jag och Johaanna hemma hos mormor och mioorfar för andra dagen i rad.trevligt. Vi åt god stek med potatisgratäng och spelade kort i timmar. Vi åt massa mandariner och Geisha. Sen kollade vi på en film som de säkert var 7 år sen vi såg senast, men vi kommer fortfarande ihåg massa repliker, sjukt kul xD.

sen vill ja oxå säga att jag fick MVG på biologin (A) hehe.

6/12-2009

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0