God jul

Såå var julen över, nu är det bara massa julmat kvar i typ en vecka.
Julen har varit perfekt och jag har fått massa saker :D, bilder från julen, och på klapparna kommer när jag orkar lägga in på datan :) .

Den 23:e kom pappa över och vi firade lilla julafton, bara familjen. Först kom tomten och vi öppna paket, sen kom det backupp tomtar :D, och vi öppna fler paket :) . Sen började mamma och pappa laga mat och jag hjälpte till med det medan johanna kollade på bingolottos uppesittarkväll som vi hade lotter till. Vi hann spela ettans bingo innan vi åt ! . Det var supergott:) Sen gick v i och spela tvåans bingo sen ************ och pappa fick bråttom hem innan det var dagsd för treans bingo. Johanna  vann två Sverigelotter ! :) . Efter bingolotto var det sagan om ringen! tack för kvällen !

Den 24, självaste julafton, åkte vi hem till mormor och morfar, enligt tradition. Vi fick problem med att hitta parkering så vi parkerade i en buske. Vi kom upp lagom till kalle anka och såg det!. Sen väntade alla på Åsa. Efter de klädde Sebastian ut sig till tomte, (ingen säger till johanna att de är han som är tomte). Vi fick alla julklappar och satte oss sen till bords:). Jag kom hem lagom till sagan om de två tornen.! :D tack för kvällen! :P

Den 25 sov jag till 2, REKORD :D . Jag och johanna satte oss sen i soffan och kollade på förortsungar som gick på tv... Sen gjorde vi iordning oss för att äta julmatsrester hemma hos mormor och morfar, med åsa. Det var mysigt :). Sen åkte jag hem och kolla på sagan om konungens återkomst, är förtrollad av filmerna xD. love em. tack för kvällen :)!.


Imorn ska jag träffa Hanna och Cindy klockan 8 för Mellandagsrean, phuuw, så inte min style , men hoppas man hittar något :D. Sen ska vi på traditionsmiddag hos Lotta och pojkarna... (internet) ... och så ska jag till Cindy på kvällen och hitta på något :)!.

Bilder kommer ! :)

God jul och god fortsättning , / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0