Fullt upp

Inte bloggat på ett tag .. men de är stressigt nu dagarna innan jul och imorgon är det julafton !! :D
Presentköpandet e klart ;) Mamma ska få en jättefin kofta från vila, pappa ska få en tommyhillfigger morgonrock, till amanda har jag köpt två jättefina ögonskuggor på makeupstore, till gudmor köpte jag oxå en ögonskugga. Till alice köpte jag en jättefin bh från hm, fuck -.- kom på att hon läser min blogg .. men får hoppas på att hon är för upptagen xD Till milla köpte jag ett par as coola paljettleggings och två tunikor. Är hennes gudmor så måste lägga ut lite pengar på henne. Laddar upp bilder på de sen. Till alma har jag köpt ett par örhängen ... pallar inte rabbla upp all skit för har ju ett par syskon och kommer inte ihåg allt jag köpt ! Ska byta julklappar med kompisarna sen.. haha mellndagsrea xD Har slösat massa pengar nu ... fy faan. Men igår fick jag reda på att jag fårr jobb :D nice !! Ska jobba på torsdagar inne i stan och får 250 kronor i timmen så haha man kan slösa lite pengar nu ;)

Men i allt stress har man faktist hunnit med en hel del eftersom syrran skjussar nu för tiden ;) Hon skaffade körkort för en vecka sen kanske !! Så jääääävla nice !!!

Jultämmning som faan hemma .. julgran och hela köret bakat massa julgodis, julhandlat och så har vi gjort massa marsipan figurer och gjort pepparkakshus. Smällkaramellrna hänger i granen så klart . Så fick jag mail av min lärare där de stod att jag har mvg i kemi .. läser kurserna på halvår så får mina betyg nu. Fy faan vad skönt !! Life is underbart nu. Det ända som saknas nu är killen ... Gud vad jag vill ha han här !!!



Ska slå in lite julklappar nu! Ciao

// Pussar Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0