:D

Fyller år om 6 dagar! Skönt det ska bli att inte vara 16 längre -.-
Idag var det yrkesdag som nicole berättade om. Var ganska långtråkigt men slapp med kemin iallafall. Sen åkte vi hem och tog inte lång tid innan vi skulle till grekiskan. Börjar faktist bli riktigt bra. Förstår nästan allting när folk pratar med varandra. Inte illa ;)

Önskar mig en kamera när jag fyller år eller i julklapp så mer bilder på bloggen kommer det bli, det lovar jag!

Har varit lite deppig, så mycket plugg och det är det ända man gör, på tal om plugg äntligen klar med min svenskadebatt !! :D Men idag så vände allting är skit glad :D
Kan inte berätta varför... men vill verkligen, men men har lovat att inte berätta något än så det får vänta lite. Men är iaf skit glad !!

// Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: emily

Du vill inte veta vad jag har kvar att göra de två närmaste veckorna! :(

2009-12-03 @ 16:51:10
Postat av: Linnea

Mycket plugg eller ... :( ?

2009-12-03 @ 17:41:41
URL: http://cantstandthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0