:D

Igår var släkten här hemma på släktkalas då jag fyllt år. Eller de va bara min faster, mina två småkusiner, min moster och hennes man och farmor och farfar som kom. typ en fjärdedel av släkten kom. Men alla var typ magsjuka och låg hemma som jag gör nu :(

Men jag fick ialafall massa fina presenter, av farmor och farfar fick jag ett par skit snygga byxor och ett solpuder jag önskat mig, av matilda och tobbe fick jag pengar och de fick jag av min moster också !! Su nu är man rik ... jobbade i lördags också, hjälpte till på amandas salong så där fick man lite pengar också !

av mormor fick jag en jättefin klänning och av annika fick jag också en jättefinklänning och en snygg topp. Kan lägga upp bilder senare om jag orkar. Men kommer få mer sen när släkten frisknar till.

Men den allra bästa presenten är att jag ska få ett till syskon !! :D
Är sjukt glad, då kommer vi bli 8 barn, så man får stötta mamma till hennes beslut och göra allt man kan för att de ska fungera. Älskar dig mamma ♥

Idag är man hemma o missar kemiprovet för att man är sjuk .. så får plugga till de hela dan nu eftersom jag inte pluggat något alls och fattar nada. Måste få typ mvg på de här för att ha ett spikat mvg i kursen !!

//Pussar Linnea  





Kommentarer
Postat av: emily

Blir det en flicka eller en pojke? :D När kommer barnet? :D

2009-12-14 @ 19:18:55
Postat av: Linnea

Jag vet inte, hon vet inte ens vilken vecka hon är i hon ska kolla upp de imorrn, de va inte planerat. Men ska bli skit roligt :D

2009-12-14 @ 19:51:16
URL: http://cantstandthis.blogg.se/
Postat av: potatisfralla

Har du någonsin tänkt på att dina föräldrar har njutit älskog när det bara är en bit vägg mellan er?

2009-12-15 @ 14:08:27
Postat av: Linnea

Äh fy faan !! Sluta ... kommer faan inte våga gå på toa.. eller gå upp på natten :O

Äh dom va i skottland för ett tag sen får hoppas på att de va då ;)

2009-12-15 @ 16:45:11
Postat av: Nicole

2 veckor sen ? x)

2009-12-16 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0