Bajs på matten !!

Vaknade imorse och kom på att, fuck de e nationella idag ... fy faan !!! Låg på MVG innan men nu när jag inte kommer få de på Nationella så kommer de kunna sänka mig. Visste att jag va körd så fick en snilleblixt (I) Gud kanske kan hjälpa mig xD




Svaret på den här kommer nästa vecka ... Förbered er än ARRGHH Linnea som river sönder matteboken kommer faan få IG. Nej kanske inte IG men gick inte alls bra va grymt svårt !! Blir faan glad om jag får VG och vanligtvis brukar jag bli skit sur om jag får ett VG !!

Helgen består endast av plugg. Har kemi prov på måndag med 4 nya kapitel som  jag inte läst. Biologi labben ska vara klar som jag inte ens börjat med !! Wish me good luck, I´ll need it !!!!

// Pussar Linnea


Kommentarer
Postat av: Palindrom

Du kan inte be till Buddha. Det är ingen gud, det är en förebild. Du är din egen gud, du ska bara vara så snäll som möjligt.

2009-12-11 @ 22:03:41
Postat av: Anonym

Så det är lite som karma? Ska bara vara snäll .. förhjälpte faktist en gumma över gatan så de borde hjälpa mig lite faktist :D

2009-12-11 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0