2012

Linnea och jag var och såg 2012, och jag kan säga tt jag trott på det sen Ali berättat om det, i typ 8an. Men filmen gjorde så att allt blev mindre troligt. känns skönt (A) , aja jag och Linnea tog iallafall hand på att vi ska supa oss fulla den 21 december år 2012  :D,


Sen hade vi massa kul i snön på vägen hem :D. Linnea fixar bilder x)

Fullt upp i helgen :) :

Fredag: VAKNA SENT ! , Gå på skolans avslutning,LOV,  åka hem och duscha, ut och fira Linnea ! :D <3

Lördag: hem till Helena och baka pepparkakshusc eller va det var vi skulle göra, x)  och hålla på :D <3

Söndag: Träffa pappa och Nikola, och åka med dom och Johanna och köpa gran(ar) :) . Sen skulle vi typ hem till Anki

Måndag: vakna tidigt -.-, åka hem till mormor och morfar och umgås med dom och kussinerns ;D. Sen typ ikea och hela traditionen :) .

Godnatt påer :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0