Love

                                                     
Fucking love you !!!

                                                                                      


            Älskar               är inte
        rätta ordet         för hur mycke
      jag älskar dig...   Det finns inga ord 
    som kan beskriva hur mina känslor är 
   för dig. Jag saknar dig och önskar varje
    sekund att du var här med mig... Vår 
    underbara tid tillsammans är det som
      får mig att le! Vår tid tillsammans
         är det som får mig att kämpa.
             Kärleken är fantastisk...
                du är den ända som 
                  får mitt hjärta att
                   slå snabbar och 
                       saktare på
                          samma
                            gång
                               !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0